7-А клас

30.03-03.04 06.04-10.04 13.04-17.04 21.04-24.04
Українська мова (Коваленко Ю.В.) Завдання в Google classroom.
Українська мова (Заболотна В.В.) Завдання в Google classroom. Тести у Viber
Українська література Завдання в Google classroom.
Зарубіжна література Завдання в Google classroom
Алгебра

Самостійно опрацювати §20-23

Рекомендовано № 880; 875; 867; 871; 882; 887

Для бажаючих №894, 896

Геометрія

Повторити §16, 17, 18

Рекомендовано №110, 112, 122(1)

Зб. В-3 № 132, 145

Історія України 1. Параграф  17. п.1-2.
Інтерактивне завдання “Галицько-Волинська держава за його наступників та її розпад” (Завдання 2 письмово).
2.Серія “Інкорпорація руських удільних князівств до складу сусідніх держав”
3.Завдання 3 – письмово (до серії в пункті 2)
4.Параграф 17. п. 1-4 (прочитати)
5.Для тих у кого нема можливості виходу до мережі Інтернет письмове завдання 9 стор. 159
Всесвітня історія 1.Інтерактивна вправа (усно).
“Матеріальний і духовний світ середньовіччя”
2.Розставити письмово слова в таблицю, згідно країн

Франція Англія Німеччина Іспанія

Булла, Кордова, кортеси, маври, Столітня війна, Генеральні штати, Жанна д’Арк, Орден Тамплієрів, суд присяжних, парламент, Вільгельм Завойовник, Оттон І, рейхстаг, хартія, Річард Левове серце, війна троянд, курфюрст, реконкіста, Колумб.
3.Серія “Країни Центральної та Східної Європи”
4.Створити таблицю “Перші держави Західної Європи” після перегляду серії “Країни Центральної та Східної Європа”
5.Для тих у кого нема можливості виходу до мережі Інтернет скласти таблицю “Перші держави Західної Європи” за параграфом 25 п. 1-2.

Англійська мова (Драпей Т.І.) Unit 6 p.78(розкрити код у підручниках і зробити вправи на аудіювання та відео у СВ та WB), CB p. 79 ex.6 (дати розгорнуті відповіді на запитання письмово).
Англійська мова
(Повар О.Р.)
Unit 9, CB p 118-129 Вивчити лексику p 128, опрацювати лексику Unit 9 (150-151) WB p 84-91. Написати і вивчити тему: «Шопінг. Одяг сучасної молоді»
Англійська мова (Ошкало І.М.) детальніше дивись в Viber. SB p 67(6), p 69(1,3), (4 письмово), p 70 (1, 2,3), p 71(4a,4b), p 71(5,6). WB p 51 (1-5), p 52(1-7)
Німецька мова
(Габрук О.Л.)

Lehrbuch, Seite 160, 161, Übung 6, 8

Arbeitsbuch, Seite 91, Übung 6, 7
Переглянути презентацію і написати повідомлення, що ми робимо для охорони навколишнього середовища.
В Google Classroom відправляти виконані завдання.

Німецька мова (Некогдюк С.М.) LB ст. 158-159 впр. 3 – письмово, впр. 4,5 – усно
АВ ст. 92, 93 впр. 8, 9, 11, 13 – письмово
Біологія Опрацювати пар.41-42. Скласти конспект у вигляді схем, таблиць, “ментальних карт”.
Підготувати проект з теми: “Як пересуваються тварини?” “Як тварини визначають напрям руху?”, “Як тварини бачать?”,
“Турбота про потомство”( одну на вибір)
Хімія Завдання в Google classroom
Географія Опрацювати пар.45-46 Виконати Практ. роб.№11 (ст.201 підруч.) в звич.  зошитах в кого практикум на руках то в практ. зошиті.
Фізика Завдання в Google classroom
Інформатика (Стаматова О.Ф.) Завдання в Google classroom.
Інформатика (Петриченко І.В.) Завдання в Google classroom
Основи здоров’я Завдання в Google classroom.

Трудове навчання (хлопці)

(з 30.03 до 24.04)

Виготовлення шпаківні
1.       Зробити технічний рисунок або ескіз шпаківні
2.       Накреслити деталі шпаківні в М 1:3
3.       Перенести креслення деталей на папір або картон в М 1:1 та вирізати
4.       За бажанням вирізати деталі з дерева або фанери та скласти у виріб
Трудове навчання (дівчата) Шановні учениці  7-го класу, кожна має розробити  ескіз органайзера, малюнок  обираєте  за  власним  бажанням. Перед роботою ознайомтеся з матеріалом про органайзер
Посилання  на   презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-vse-pro-organayzer-82399.html

Шановні учениці  7-го класу, ознайомтеся з матеріалом про  роботу  швейної  машини.Посилання на   https://narodna-osvita.com.ua/7437-shveyna-mashina-robota-na-shveyny-mashin.html

Тест для перевірки знань

Мистецтво «Ландшафтний дизайн» Підручник Мистецтво 7 клас Масол Л.М. стор. 205 §27
Малюнок клумби для шкільної території
Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=BNNYiqTH0hM

Бонусне завдання для дівчат

https://www.youtube.com/watch?v=u2EGLIyDkXE

Бонусне завдання для хлопців

https://www.youtube.com/watch?v=ar2bzyxx1bk

Завдання з 12.03 до 20.03