7-Г клас

Предмет

27.04-30.04

04.05-08.05

12.05-15.05

18.05-22.05

Українська мова
(Іщенко О.І.)

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Українська мова 
(Дудучава В.Д.)

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Українська література

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Зарубіжна література

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Алгебра

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Геометрія

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Історія України

1.Переписати в зошит таблицю Тема: Політичне становище українських земель після Кревської унії.
2. Подивитися серії StarMedia “Історія України”серія 62-67.
3. Переписати в зошит таблицю (продовження теми).
4. Параграф 19 п. 2-4.
5. Усно:  запитання 1, 2, 10, 11.
6. Виконати завдання  хронологічної  послідовності.
На перевірку подати тільки завдання з хронологічної послідовності.

1.Виконати завдання по хронології.
(Роботи на перевірку надсилаються).
2.Переглянути відео “Утворення кримского ханства. Входження українських земель до Московії“.
Виписати в зошит з відео
-систему управління в ханстві;
-основні дати та події в ханстві;
-роки входження українських земель до Московії, Угорщини,  Молдовії;
-дати битв українців за свободу.
(Записи на перевірку не надсилаються).
3.Подивитися серії Країна. Історія українських земель. Крим. (серія 7-10 з 29 хв. 54 с.)

1.Подивитися серії “Соціальний склад українських земель в XIV-XV ст.”, “Економічний розвиток”
виписати:
– хто такі “шляхта” бояри;
– структура шляхетської ієрархії;
-що таке “Литовський статут”
-назви груп селян по правовому  становищу
-перші міста України, які отримали Магдебурзьке право.
-причини та наслідки повстання Мухи.
(Роботи на перевірку не надсилати.)

Контрольна робота з історії України.
Будьте уважними:
І варіант виконують учні у кого прізвище починається на  Г Е К Ч Х Ш У;
ІІ варіант – прізвище починається на В Д Л О Т Ц Щ;
ІІІ варіант – прізвище починається на А Є З І М Р Я Ф;
IV варіант – прізвище починається на Б Ж Н П С Ю.

(Прошу виконати завдання за 21-22 травня. Роботи почнуть перевірятися з 23 травня.)

Всесвітня історія

1. Розставте у хронологічній послідовності.
2. Ознайомтеся з презентацією “Північно-Східна Русь у ХІІ – І пол. ХІV ст.”.
3. Записати з презентації та  параграфа 26:
а) хронологійчній послідовності  правителів  Московського   князівства
б) органи влади у Новгороді.
4. Прочитати параграф 26, усно завдання 6 стор. 190

1.Виконати завдання по хронології (роботи надсилаються на перевірку).
2.Подивитися презентацію “Середньовічна Індія” та виписати в зошити:
-місце розташування та основні заняття,
-назви варн,
назви імперій, держав (роки існування), правителів,
-внесок релігії та культури.
(Записи на перевірку не надсилаються).

1.Подивитись презентацію “Утворення Османської імперії” та виписати в зошит слайди 5, 6, 8, 13, 15, 16, 19.
(Роботи на перевірку не надсилати)

Контрольна робота.
Будьте уважними:
 І варіант виконують учні у кого прізвище починається на А, Є, М, П, Х, Я.
 ІІ варіант – прізвище починається на Б, Д, Е, І, О, Р, Ц, Ш.
 ІІІ варіант – прізвище починається на В, Ж, З, К, С, Ч, Щ.

 IV варіант – прізвище починається на Г, Л, Н, Т, У, Ф, Ю.
(Прошу виконати завдання за 18-19 травня. Роботи будуть перевірятися з 20 травня.)

Англійська мова
(Повар О.Р.)

Unit 10 CB p 130-133 WB p 92-95

CB p 134-138 WB p 96-97 (ознайомлення із підрядними умовними реченнями 0,І типів) КЧ – 05.-5 КА – 07.05

СB p 139-143, WB p 98-101 Контроль письма 13.05

СВ опрацювання лексики по темі Unit 10 p 151. Розмовна тема “Винаходи. Сучасні технології” WB p 100-101

Англійська мова
(Репа Н.І.)

SB p 87 (текст чит, перекладати) WB p 62 (1-3) Writing твір (№5 в зошит “Запрошення другу”

SB p 92 (1,2,4) Vocabulary WB p 66(1-4) вивч слова WB p 102

SB p 94 (1,3) WB p 68 (1-4) Контроль письма

WB p 70 (2-4, 7) grammar правила SB р 102

Англійська мова (Васильчук Т.Г.)

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Німецька мова
(Габрук О.Л.)

Lehrbuch, Seite 178 – прочитати, перекласти тексти.
Lehrbuch, Seite 195 – перекласти слова.
Arbeitsbuch, Seite 100, Übung 1 – дати відповіді на запитання за текстами в підручнику на сторінці 178.
Arbeitsbuch, Seite 101, Übung 3, Seite 102, Übung 6.

Завдання в Google classroom

Завдання в Google classroom

Завдання в Google classroom.

Німецька мова (Некогдюк С.М.)

LB ст. 180-183 впр. 5,10,13,15 – письмово.
АВ ст. 103-105 впр. 10,11,13 – письмово.

LB ст. 184-188 впр. 16 – перекласти, 17,22- письмово.
АВ ст. 106-111 впр. 15,18,20,26 – письмово.

LB ст. 196-199 впр. 7,9- письмово; підготуватись до контролю письма
АВ ст. 112-115 впр 1,5,6,9,11 – письмово

LB ст. 200-204 впр. 12,15,17 – письмово; підготуватись до контролю письма
АВ ст. 116-118 впр 14,15,17 – письмово

Біологія

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Хімія

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Географія

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Фізика

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Інформатика (Дідик С.В.) 

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom

Завдання в Google classroom

Завдання в Google classroom

Інформатика (Стаматова О.Ф.)

Завдання в Google classroom

Завдання в Google classroom

Завдання в Google classroom

Завдання в Google classroom

Основи здоров’я

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Трудове навчання (хлопці)

 

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Трудове навчання (дівчата)

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Завдання в Google classroom.

Мистецтво

Тема: «Арт-дизайн»

Завдання з мистецтва до 10 травня.

Мистецтво до 10 травня

Вишиванка

Ура! Канікули!!!

Фізична культура

Урок з елементами волейболу. Онлайн фізкультура JuniorZ. (Ранкова зарядка,комплекс вправ з м’ячем,вправи зі стільцем).

Практичне завдання: Всеураїнська школа онлайн, руханки. На YouTube-каналі МОН руханки розпочинаються о 11:00 і 12:15.

https://www.youtub
e.com/watch?
v=JsWkyyAQ1Pc
&list=PLT6RgAv-M
qadN64Vq9YXcvz
XVhvcioDM
O&index=8

Легка атлетика. Онлайн фізкультура JuniorZ. (практичне та теоретичне завдання). Практичне завдання: Всеураїнська школа онлайн, руханки. На YouTube-каналі МОН руханки розпочинаються о 11:00 і 12:15.

https://www.youtube.com
/watch?v=Nrf9dnbmaMo
&list=PLT6RgAv-MqadN64Vq9YXcv
zXVhvcioDMO&index=3

Легка атлетика. Спеціальні бігові вправи. Стрибок у довжину з місця. Як правильно стартувати. Старт у спринті. Go RUN!

https://www.youtu
be.com/watch?
v=tz2TOMqE8YQ

https://www.yout
ube.com/watch
?v=H18nzVu4xJY

https://www.you
tube.com/watch
?v=6lQa_nIvV9M

Практичне завдання: Всеураїнська школа онлайн, руханки. На YouTube-каналі МОН руханки розпочинаються о 11:00 і 12:15.

Легка атлетика. Човниковий біг. Тренувальні вправи для виконання човникового бігу. Метання м’яча.

Практичне завдання: Всеураїнська школа онлайн, руханки. На YouTube-каналі МОН руханки розпочинаються о 11:00 і 12:15.

https://www.youtube
.com/watch?
v=aVjoTUUHah0

https://www.youtube.c
om/watch?v
=nG-KCocJ4jU

https://www.youtub
e.com/watch?
v=wqzoY6_YEtU

Завдання з 30.03 до 24.04

Завдання з 12.03 до 20.03