4В клас

30.03-03.04 06.04-10.04 13.04-17.04 21.04-24.04
Математика

1.               Виконати тестові завдання для закріплення вивченого матеріалу(у вайбер)

2.               Для засвоєння нової теми можна преглянути відео за посиланням https://youtu.be/LQ4brH4zN1M

3.               Усно опрацювати завдання: 986, 995, 1009, 1010, 1011.

4.               Письмові завдання: 987,988,989,994,996,998, 1013,1018

5.               З бажанням виконуємо цікаві завдання.

Літературне читання

1.                  Розділ шостий. Розповіді про нас самих.

Езопові байки видатного байкаря зі Стародавньої Греції.

2.                  Прочитати байку «Двоє приятелів і ведмідь», «Розумна ворона». Мораль цих байок.

3.                  Цікаві факти укр. Байкаря Леоніда Глібова

4.                  Байка Л. Глібова «Зозуля і півень». Які слова звучать як прислів’я? Малюнок до байки. Інсценізація байки

5.                  Цікаві факти із життя Олени Пчілки. Байка «Котова наука» розіграти за ролями.

Українська мова

Повторення про дієслово 4 клас.

https://www.youtube.com/watch?v=czXdTkjRmVg

Прислівник як частина мови.4 клас.

https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is&t=10s

Прислівник. 4 клас. Утворюємо та пишемо прислівники. https://www.youtube.com/watch?v=zvNP2gXFP28

Підручник Укр. Мови

1.                С. 156, опрацювати тему «закінчення дієслів 3-ої особи теперішнього і майбутнього часу».

2.                Вивчити правила на с. 156, 157.

3.                Виконати вправи 308, 309.

4.                Виконати творче завдання, спираючись на вправу 307(твір-розповідь).

5.                Написати есе на тему «Яку людину вважають мудрою».

6.                Тема : «Дієслова минулого часу» Розглянути таблицю. Виконати вправи 311, 313 (Замінити неозначену форму  дієсловами минулого часу. Визначити їхні число і рід в однині)Вправа 314 Дібрати заголовок до вірша.

7.                Виписати дієслова минулого часу, визначити їхні число і рід в однині.

Природознавство Чим схожі всі річки?
1. Опрацювати стор. 134-135
2. Позначити на контурній карті річку, яка тече в твоєму краї, і позначити її притоки.
Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?
1. Опрацювати стор. 136-137
2. Скласти пам’ятку про економічне використання води в побуті.
Інформатика

Для повторення вивченого матеріалу виконайте тест «Правила друкування тексту» до 07 квітня в classroom.

Також, надрукуйте текст на компьютері, будь-які 5 речень з улюбленої книжки. Самостійно перевірте правильність надрукованого тексту і зробіть зарядку під улюблену музику.

Англійська мова Папруга Сb. c.92, 95, 96 – послухати (за можливості), прочитати, виписати незнайомі слова в словник, перекласти;
– В.1 с.92, в.1 с.96, в.3 с.96 – вивчити слова;
– В.4 с.95, в.4 с.97 – письмово;

2.Wb – c.86, c.88 yp.4 (2 -га половина сторінки), с.89, с.90 в.1 – письмово
– в.2 с.90 ( читати, перекладати)
– в.3 с.91 – скласти ментальну мапу .
КОНКУРС НА КРАЩУ МЕНТАЛЬНУ МАПУ на листі А4 на тему ” How to be healthy and happy”. Найкраща мапа =12б.

https://youtu.be/jhKvRfcJDwQ

https://youtu.be/PR43UGM8Gyo

https://youtu.be/iw5x74HPsVg

Англійська мова Капшук О.В. C.b. 92-95; W.b. 86-88;G.b.129 обов’язково використовуйте інтернет ресурс www.oup.com/elt/familyandfriends level4; також приєднайтеся до вашого Google classroom

Англійська мова

Кульмінська О В

опрацювання юніт 12 та виконання тестових завдань на платформі
Хореографія https://drive.google.com/drive/folders/1oRH657V6qbBxzi4mK8F44An4D3nQLCjE?usp=sharing
Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=BDoiFGQyApE

https://www.youtube.com/watch?v=DSBp3q3S5Cc&feature=youtu.be

Завдання 12.03-20.03