7-В клас

  30.03-03.04 06.04-10.04 13.04-17.04 21.04-24.04
Українська мова (Коваленко Ю.В.) Завдання в Google classroom
Українська мова (Кузіна Л.М.) Завдання в Google classroom
Українська література Завдання в Google classroom
Зарубіжна література Завдання в Google classroom
Алгебра Самостійно опрацювати §20-23
Рекомендовано № 880; 875; 867; 871; 882; 887
Для бажаючих №894, 896
Геометрія Повторити §16, 17, 18
Рекомендовано №110, 112, 122(1)
Зб. В-3 № 132, 145
Історія України 1. Параграф  17. п.1-2.
Інтерактивне завдання “Галицько-Волинська держава за його наступників та її розпад” (Завдання 2 письмово).
2.Серія “Інкорпорація руських удільних князівств до складу сусідніх держав”
3.Завдання 3 – письмово (до серії в пункті 2)
4.Параграф 17. п. 1-4 (прочитати)
5.Для тих у кого нема можливості виходу до мережі Інтернет письмове завдання 9 стор. 159
Всесвітня історія 1.Інтерактивна вправа (усно).
“Матеріальний і духовний світ середньовіччя”
2.Розставити слова в таблицю, згідно країн

Франція Англія Німеччина Іспанія

Булла, Кордова, кортеси, маври, Столітня війна, Генеральні штати, Жанна д’Арк, Орден Тамплієрів, суд присяжних, парламент, Вільгельм Завойовник, Оттон І, рейхстаг, хартія, Річард Левове серце, війна троянд, курфюрст, реконкіста, Колумб.
3.Серія “Країни Центральної та Східної Європи”
4.Створити таблицю “Перші держави Західної Європи” після перегляду серії “Країни Центральної та Східної Європа”
5.Для тих у кого нема можливості виходу до мережі Інтернет скласти таблицю “Перші держави Західної Європи” за параграфом 25 п. 1-2.

Англійська мова (Ошкало І.М.) детальніше дивись в Viber. SB p 67(6), p 69(1,3), (4 письмово), p 70 (1, 2,3), p 71(4a,4b), p 71(5,6). WB p 51 (1-5), p 52(1-7)
Англійська мова (Васильчук Т.Г.)  Опрацювати Unit 6
https://youtu.be/iWo_ksHIiD8
https://youtu.be/Je7G5tsMfcM
Англійська мова (Чепурко Т.О.) Завдання в Google classroom, zoom.
Німецька мова
(Габрук О.Л.)
Lehrbuch, Seite 160, 161, Übung 6, 8
Arbeitsbuch, Seite 91, Übung 6, 7
Переглянути презентацію і написати повідомлення, що ми робимо для охорони навколишнього середовища.
В Google Classroom відправляти виконані завдання.
Німецька мова (Некогдюк С. М.) LB ст. 158-159 впр. 3 – письмово, впр. 4,5 – усно
АВ ст. 92, 93 впр. 8, 9, 11, 13 – письмово
Біологія Опрацювати пар.41-42. Скласти конспект у вигляді схем, таблиць, “ментальних карт”.
Підготувати проект з теми: “Як пересуваються тварини?” “Як тварини визначають напрям руху?”, “Як тварини бачать?”,
“Турбота про потомство”( одну на вибір)
Хімія Завдання в Google classroom
Географія Опрацювати пар.45-46 Виконати Практ. роб.№11 (ст.201 підруч.) в звич.  зошитах в кого практикум на руках то в практ. зошиті.
Фізика Завдання в Google classroom
Інформатика (Дідик С.В.) Завдання в Google classroom.
Інформатика
(Стаматова О.Ф.)
Завдання в Google classroom.
Основи здоров’я Завдання в Google classroom

Трудове навчання (хлопці)

(з 30.03 до 24.04)

Виготовлення шпаківні
1.       Зробити технічний рисунок або ескіз шпаківні
2.       Накреслити деталі шпаківні в М 1:3
3.       Перенести креслення деталей на папір або картон в М 1:1 та вирізати
4.       За бажанням вирізати деталі з дерева або фанери та скласти у виріб
Трудове навчання (дівчата) Шановні учениці  7-го класу, кожна має розробити  ескіз органайзера (малюнок  обираєте  за  власним  бажанням). Перед роботою ознайомтеся з матеріалом про органайзер
Посилання  на   презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-vse-pro-organayzer-82399.html
Шановні учениці  7-го класу, ознайомтеся з матеріалом про  роботу  швейної  машини.
Посилання на   https://narodna-osvita.com.ua/7437-shveyna-mashina-robota-na-shveyny-mashin.html
Тест для перевірки знань
Мистецтво «Ландшафтний дизайн» Підручник Мистецтво 7 клас Масол Л.М. стор. 205 §27
Малюнок клумби для шкільної території
Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=BNNYiqTH0hM

Бонусне завдання для дівчат

https://www.youtube.com/watch?v=u2EGLIyDkXE

Бонусне завдання для хлопців

https://www.youtube.com/watch?v=ar2bzyxx1bk

Завдання з 12.03 до 20.03