8-Б клас

  30.03-03.04 06.04-10.04 13.04-17.04 21.04-24.04
Українська мова (Гудима Н.А.) §33 Вправа 332 (усно),
Відокремлені члени речення: https://www.youtube.com/watch?v=sFBqUQHxurk

https://www.youtube.com/watch?v=qwkugECkUgY

вправа 336 (письмово), вправа 343 (письмово)
Просте ускладнене речення. Частина 1: https://www.youtube.com/watch?v=zfwsEFlDP8k
 §33 Вправа 332 (усно), вправа 336 (письмово), вправа 343 (письмово)
§34 Вправа 349 (письмово), вправа 353 (письмово)
Українська література

Олександр Довженко “Ніч перед боєм”. Усне опрацювання за матеріалами відеоуроку:

https://www.youtube.com/watch?v=89PjFdiIib0

2.Ніна Бічуя “Шпага Славка Беркути”. Усне опрацювання за матеріалами відеоуроку:https://www.youtube.com/watch?v=rne7zguDuRU 1.Володимир Дрозд “Білий кінь Шептало”. Усне опрацювання за матеріалами відеоуроку:https://www.youtube.com/watch?v=2mRdkeXqDlY
Зарубіжна література 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Алгебра 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Геометрія 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Історія України -Наш край наприкінці XVII — на початку XVIII ст.
Стор. 218-219 підручника. Напрям: Київ, або  Київська область. Завдання на вибір. До 12 б. презентація до 10 слайдів (PowerPoint). До 12 б. реферат 6-8 арк. (Вступ. Основна частина. Заключення.) До 10 б. повідомлення (2 арк.).
Всесвітня історія -Просвітництво і промислова революція. Опрацюйте § 22 підручника.
На вибір: відповіді – 1 група питань. Назвіть хронологічні межі епохи Просвітництва.2. Назвіть провідну ідею епохи Просвітництва.3.Що нового з’явилося у сфері передання інформації в епоху Просвітництва?4.Що таке природні права людини?5. Які нові мистецькі стилі з’явилися в епоху Просвітництва?6.Кого називали енциклопедистами?7.Що таке промислова революція?8.Назвіть основні відмінності між фабрикою та мануфактурою.9.Які зміни відбулися в аграрному виробництві?10.Які технічні винаходи дали змогу здійснити промислову революцію?
Або: відповіді – 2 група питань. 1. Чому наприкінці XVIII ст. ідеї просвітителів переживали кризу? Спробуйте з’ясувати їхні основні недоліки.2. Яке значення мала епоха Просвітництва в історії Європи?3.Чи можна стверджувати, що промислова революція — це лише результат технічних змін? До 12 б.
Англійська мова (Поляничка С.М.) 

SB  с. 105, Впр. 6, написати an email of advice

https://www.youtube.com/watch?v=wj-g3P-qRNo&t=19s

WB c.72

Англійська мова (Каніковська Т.Ю.) SB p.98-99 опрацьовуємо граматичну тему Past Perfect/used to + дивимось відео-роз’яснення граматичного матеріалу
SB p. 102-103 виконуємо Listening (аудіозапис) + граматична тема Gerunds/Infinitives (відео)
WB. p.68-69, 70-71 відео та аудіо в додатку google classroom
Німецька мова
(Ракіна А.В.)

Arbeitsbuch, Seite 80 -82, Übung 12, 13,14,15

Lehrbuch, Seite 107,108, Übung 6.

Виконані завдання надсилати в Google Classroom

Біологія

1.Опрацювати параграф  44 (конспект не пишемо). Ще раз переглянути відео та презентацію про слухову сенсорну систему в групі https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0

2.Оформити лабораторну роботу (згідно інструкції на слайді)

3.Зробити позначення німого малюнка

4.Роботу надсилаємо  1 квітня в групу платформи Classroom

Хімія 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Географія 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Фізика 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Інформатика (Дідик С.В.)  Завдання в Google classroom. 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
 Інформатика (Стаматова О.Ф.) Завдання в Google classroom. 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Основи здоров’я 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Трудове навчання (хлопці) 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Трудове навчання (дівчата) 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom 1.Завдання Google classroom
Мистецтво 1.Виконати письмову роботу по темам: “Класицизм: архітектура, скульптура, живопис” та “Класицизм: музика”. (питання записувати не треба)
Тематичне оцінювання №3 за ІІ семестр. Завдання.
(Роботи надсилаємо протогом тижня)
Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=BNNYiqTH0hM

Бонусне завдання для дівчат

https://www.youtube.com/watch?v=u2EGLIyDkXE

Бонусне завдання для хлопців

https://www.youtube.com/watch?v=ar2bzyxx1bk

Завдання з 12.03 до 20.03