8-Г клас

30.03-03.04 06.04-10.04 13.04-17.04 21.04-24.04
Українська мова
(Гудима Н.А.)
1.§33 Вправа 332 (усно)
2.Відокремлені члени речення: https://www.youtube.com/watch?v=sFBqUQHxurk
1.Вправа 336 (письмово), вправа 343 (письмово)
2.https://www.youtube.com/watch?v=qwkugECkUgY
1. §34 Вправа 349 (письмово), вправа 353 (письмово)
2.Просте ускладнене речення. Частина 1: https://www.youtube.com/watch?v=zfwsEFlDP8khttps://www.youtube.com/watch?v=v6er7DfgHjY
Українська мова Завдання в Google classroom.
Українська література Олександр Довженко “Ніч перед боєм”. Усне опрацювання за матеріалами відеоуроку:https://www.youtube.com/watch?v=89PjFdiIib0 1.Ніна Бічуя “Шпага Славка Беркути”. Усне опрацювання за матеріалами відеоуроку:https://www.youtube.com/watch?v=rne7zguDuRU 1.Володимир Дрозд “Білий кінь Шептало”. Усне опрацювання за матеріалами відеоуроку:https://www.youtube.com/watch?v=2mRdkeXqDlY
Зарубіжна література Прочитати “Маленький принц” 1.Відповісти на питання ст. 265, 270 1.Виписати цитати до образу Маленького принца
Алгебра Завдання в Google classroom.
Геометрія Завдання в Google classroom.
Історія України -Наш край наприкінці XVII — на початку XVIII ст.
Стор. 218-219 підручника. Напрям: Київ, або  Київська область. Завдання на вибір. До 12 б. презентація до 10 слайдів (PowerPoint). До 12 б. реферат 6-8 арк. (Вступ. Основна частина. Заключення.) До 10 б. повідомлення (2 арк.).
Всесвітня історія

-Просвітництво і промислова революція. Опрацюйте § 22 підручника.

На вибір: відповіді – 1 група питань. Назвіть хронологічні межі епохи Просвітництва.2. Назвіть провідну ідею епохи Просвітництва.3.Що нового з’явилося у сфері передання інформації в епоху Просвітництва?4.Що таке природні права людини?5. Які нові мистецькі стилі з’явилися в епоху Просвітництва?6.Кого називали енциклопедистами?7.Що таке промислова революція?8.Назвіть основні відмінності між фабрикою та мануфактурою.9.Які зміни відбулися в аграрному виробництві?10.Які технічні винаходи дали змогу здійснити промислову революцію?

Або: відповіді – 2 група питань. 1. Чому наприкінці XVIII ст. ідеї просвітителів переживали кризу? Спробуйте з’ясувати їхні основні недоліки.2. Яке значення мала епоха Просвітництва в історії Європи?3.Чи можна стверджувати, що промислова революція — це лише результат технічних змін? До 12 б.

Англійська мова (Савченко Т.Ю.)

Student’s book  ст. 92, впр. 1а,1b (письмово в зошиті 5 запитань), 4 (в зошиті), ст. 93 впр.1,2,3, (письмово в зошиті),5.

Workbook   ст. 61 впр.4 (вивчити слова), ст. 64 впр. 1-4

Англійська мова Завдання в Google classroom.
Німецька мова
(Топчій Ю.В.)
АВ ст. 72-73: ub. 24(a,b), 25
ст.74 — новая тема. Ub 1,2,3,4
Біологія

1.Опрацювати параграф  44 (конспект не пишемо). Ще раз переглянути відео та презентацію про слухову сенсорну систему в групі https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0

2.Оформити лабораторну роботу (згідно інструкції на слайді)

3.Зробити позначення німого малюнка

4.Роботу надсилаємо  1 квітня в групу платформи Classroom

Хімія
Географія Завдання в Google classroom.
Фізика Завдання в Google classroom.
Інформатика
(Дідик С.В.)
Завдання в Google classroom.
Інформатика
(Стаматова О.Ф.)
Завдання в Google classroom
Основи здоров’я Завдання в Google classroom.
Трудове навчання (хлопці) Завдання в Google classroom.
Трудове навчання (дівчата) Завдання в Google classroom.
Мистецтво 1.Виконати письмову роботу по темам: “Класицизм: архітектура, скульптура, живопис” та “Класицизм: музика”. (питання записувати не треба)
Тематичне оцінювання №3 за ІІ семестр. Завдання.
(Роботи надсилаємо протогом тижня)
Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=BNNYiqTH0hM

Бонусне завдання для дівчат

https://www.youtube.com/watch?v=u2EGLIyDkXE

Бонусне завдання для хлопців

https://www.youtube.com/watch?v=ar2bzyxx1bk

Завдання з 12.03 до 20.03