8-В клас

  30.03-03.04 06.04-10.04 13.04-17.04 21.04-24.04
Українська мова Завдання в Google classroom.
Українська мова Завдання в Google classroom.
Українська література Завдання в Google classroom.
Зарубіжна література Завдання в Google classroom.
Алгебра

Самостійно опрацювати §20

Рекомендовано №683; 689; 691; 698; 705; 707

Для бажаючих №716

Геометрія Збірник В-2 Кр. №4 і №5
Історія України -Наш край наприкінці XVII — на початку XVIII ст.
Стор. 218-219 підручника. Напрям: Київ, або  Київська область. Завдання на вибір. До 12 б. презентація до 10 слайдів (PowerPoint). До 12 б. реферат 6-8 арк. (Вступ. Основна частина. Заключення.) До 10 б. повідомлення (2 арк.).
Всесвітня історія -Просвітництво і промислова революція. Опрацюйте § 22 підручника.
На вибір: відповіді – 1 група питань. Назвіть хронологічні межі епохи Просвітництва.2. Назвіть провідну ідею епохи Просвітництва.3.Що нового з’явилося у сфері передання інформації в епоху Просвітництва?4.Що таке природні права людини?5. Які нові мистецькі стилі з’явилися в епоху Просвітництва?6.Кого називали енциклопедистами?7.Що таке промислова революція?8.Назвіть основні відмінності між фабрикою та мануфактурою.9.Які зміни відбулися в аграрному виробництві?10.Які технічні винаходи дали змогу здійснити промислову революцію?
Або: відповіді – 2 група питань. 1. Чому наприкінці XVIII ст. ідеї просвітителів переживали кризу? Спробуйте з’ясувати їхні основні недоліки.2. Яке значення мала епоха Просвітництва в історії Європи?3.Чи можна стверджувати, що промислова революція — це лише результат технічних змін? До 12 б.
Англійська мова
(Іванченко Т.Б.)
SB p.137 Unit 3, p.137(вивчити усно та письмово слова двох секцій),p.32, ex.2,6,7,8(письмово в зошит), p.33, ex.2 ( читати і перекладати), ex.3 WB p.22,23,24
Англійська мова
(Чепурко Т.О.)
Завдання в Google classroom, zoom.
Англійська мова
(Савченко Т.Ю.)

Student’s book Повторити лексику Unit1, ст. 26 впр. 1,2(письмово в зошиті), 3-5

Workbook ст. 15 впр. 6,7,  повторити лексику ‘Crimes and criminals’

Німецька мова
(Ракіна А.В.)

Arbeitsbuch, Seite 80 -82, Übung 12, 13,14,15

Lehrbuch, Seite 107,108, Übung 6.

Виконані завдання надсилати в Google Classroom

Німецька мова Топчій Ю В АВ ст. 72-73: ub. 24(a,b), 25
ст.74 — новая тема. Ub 1,2,3,4
Біологія

1.Опрацювати параграф  44 (конспект не пишемо). Ще раз переглянути відео та презентацію про слухову сенсорну систему в групі https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0

2.Оформити лабораторну роботу (згідно інструкції на слайді)

3.Зробити позначення німого малюнка

4.Роботу надсилаємо  1 квітня в групу платформи Classroom

Хімія

1.Опрацювати параграф 29

2.Переглянути відеоролики

https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0

https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc&
pbjreload=10

3.Виконати тестові завдання (в групі)

4.Роботу виконуємо письмово в зошит, відправляємо їх  фото  до середи  (01.04.2020)  ТІЛЬКИ в групу платформи Classroom.

Географія Завдання в Google classroom.
Фізика Завдання в Google classroom.
Інформатика (Дідик С.В.)  Завдання в Google classroom.
Інформатика
(Стаматова О.Ф.)
Завдання в Google classroom
Основи здоров’я Завдання в Google classroom.
Трудове навчання (хлопці)

Написати реферат на одну з тем:

1.       Засоби художнього конструювання

2.       Основні принципи дизайну

Трудове навчання (дівчата)

Шановні учениці, кожна з вас вибирає  з перерахованого  списку   один  вид   намиста  та готує реферат  за  такою  схемою:

1. Історія   виникнення  технології  цієї  вишивки.

2. Технологія  виготовлення  цієї   вишивки.

 Перед роботою ознайомтеся з матеріалом про намисто.  Посилання  на   презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-proektu-namisto-8kl-90210.html

Список  видів  намиста:

1. Гривна   2. Зґарда  3. Пектораль  4. Кольє 5. Ланцюжок  6. Гердани  7. Дукач   8. Пацьорки 9.Салба   10. Моністо   11. Коралі  12. Накша   13. Підвіска.   14. Кулон   15. Шелест   16. Гердана  17. Жгути   18.  Силянка   19. Криза

Шановні учениці, ознайомтеся з матеріалом про  роботу  швейної  машини.

Посилання на   https://narodna-osvita.com.ua/7437-shveyna-mashina-robota-na-shveyny-mashin.html

Мистецтво 1.Виконати письмову роботу по темам: “Класицизм: архітектура, скульптура, живопис” та “Класицизм: музика”. (питання записувати не треба)
Тематичне оцінювання №3 за ІІ семестр. Завдання.
(Роботи надсилаємо протогом тижня)
Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=BNNYiqTH0hM

Бонусне завдання для дівчат

https://www.youtube.com/watch?v=u2EGLIyDkXE

Бонусне завдання для хлопців

https://www.youtube.com/watch?v=ar2bzyxx1bk

Завдання 12.03 до 20.03