|
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
| Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
73 |
51 |
57 |
63 |
65 |
|
| Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь |
35 |
49 |
44 |
42 |
45 |
|
| Мовленнєва компетентність педагогічних працівників |
39 |
34 |
25 |
27 |
31 |
|
| Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки |
27 |
32 |
30 |
28 |
35 |
|
| Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання |
25 |
16 |
33 |
40 |
43 |
|
| Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі |
64 |
45 |
50 |
60 |
57 |
|
| Навчально-методична координація освітньої діяльності педагогів |
27 |
43 |
49 |
53 |
58 |
|
| Вдосконалення знань, вмінь та практичних навичок у частині надання псхологічної підтримки учасниками освітнього процесу |
|
|
|
69 |
61 |
|