Вагомою колективною формою розвитку педагогічного теоретичного мислення в школі є педагогічна рада.
Педагогічна рада відіграє провідну роль у колективному управлінні навчально-виховним процесом у школі. Вона є ефективним засобом управління та мобілізує зусилля педагогічного колективу на виконання освітньої місії школи, підвищення якості навчального процесу й професіоналізму вчителів, розвиток їх індивідуальності.
Особливістю педагогічних рад школи є: наукова обґрунтованість, конкретність, єдність вимог і особистісна орієнтація.
Педагогічний колектив школи намагається відійти від традиційних форм проведення педагогічних рад. Для розгляду й реалізації тем педрад, підвищення зацікавленості педагогів у підготовці й проведені педрад використовувалися різноманітні новітні методики.
Використання різноманітних форм і методів проведення педагогічних рад позитивно впливає на педагогічний колектив і забезпечує високу активність учителів, учнів і батьків.
На засіданнях педагогічних рад розв’язуються актуальні науково-методичні й навчально-виховні проблеми, визначаються пріоритетні напрямки, завдання, форми роботи педагогічного колективу, приймаються конкретні рішення з основних питань діяльності навчального закладу, зокрема в науково-методичному аспекті.
Тематика засідань педагогічних рад
2020-2021 навчальний рік
Серпень
- Аналіз діяльності педагогічного колективу школи за 2019-2020 навчальний рік відповідно до вимог Закону України «Про освіту» та завдання на новий 2020-2021 навчальний рік з метою визначення шляхів розвитку школи в сучасних умовах.
- Затвердження плану роботи школи на новий 2020-2021 навчальний рік.
- Затвердження робочого навчального плану.
- Робота над науково-методичною проблемою «Формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання впровадження інноваційних технологій, гуманізації, індивідуалізації та ідей психолого-педагогічної науки»
Жовтень
- Реалізація основних завдань трудового навчання як навчальної дисципліни в 1-11 класах шляхом практичної діяльності на уроках трудового навчання.
- Самоосвіта вчителя – важливе завдання навчально-виховного процесу. Засоби ІКТ – умови вдосконалення професійної майстерності педагога.
Січень
- Діяльність педагогічного колективу щодо практичного втілення інноваційних ідей, проведення психологічних, педагогічних та моніторингових досліджень, їх результативність.
- Про стан викладання суспільних наук, формування в учнів критичного мислення, навичок оцінювання історичних подій, формування громадянської позиції та правової культури.
Березень
- Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарованих учнів в освітньому середовищі. Творчий внесок педагогів у результативне вирішення даного питання.
- Результати апробації методів використання можливостей медіа теки та мережі Інтернет у навчальній діяльності, пошуку інформації.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
- Підготовка до ДПА, ЗНО.
2019-2020 навчальний рік
Серпень
- Аналіз діяльності педагогічного колективу школи за 2018-2019 навчальний рік відповідно до вимог Закону України «Про освіту» та завдання на новий 2019-2020 навчальний рік з метою визначення шляхів розвитку школи в сучасних умовах.
- Затвердження плану роботи школи на новий 2019-2020 навчальний рік.
- Затвердження робочого навчального плану.
- Робота над науково-методичною проблемою «Формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання впровадження інноваційних технологій, гуманізації, індивідуалізації та ідей психолого-педагогічної науки»
Жовтень
- Про самореалізацію творчого потенціалу особистості на уроках предметів художньо-естетичного циклу та в позакласній діяльності
Січень
- Проектно-рольовий підхід у позакласній, виховній роботі
- Розвиток здібностей учнів шляхом залучення їх до участі в конкурсах, клубах, роботі гуртків.
Березень
- Про стан викладання освітньої галузі «Природознавство».
- Про наступність між початковою та основною ланками освіти з природознавчої підготовки школярів, про формування в учнів комплексного, просторового та соціально-орієнтованого уявлень про землю.
- Підготовка до ДПА, ЗНО
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
2018-2019 навчальний рік
Серпень
- Аналіз діяльності педагогічного колективу школи за 2017-2018 навчальний рік відповідно до вимог Закону України “Про освіту” та завдання на новий 2018-2019 навчальний рік з метою визначення шляхів розвитку школи в сучасних умовах.
- Затвердження плану роботи школи на новий 2018-2019 навчальний рік.
- Затвердження робочого навчального плану.
- Робота над науково-методичною проблемою “Формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання впровадження інноваційних технологій, гуманізації, індивідуалізації та ідей психолого-педагогічної науки”
Жовтень
- Про дотримання нормативних і законодавчих актів щодо організації індивідуальної форми навчання.
- Роль факультативних занять, курсів за вибором у формуванні інтересу до знань та здійснення професійної орієнтації учнів.
Січень
- Про опанування учнями системи математичних знань як основи формування відповідних компетенцій реалізації творчого потенціалу учнів шляхом індивідуального особистого підходу при вивченні фізико-математичних наук. Формування єдиних вимог, критеріїв оцінювання контрольних робіт, усних відповідей з математики та їх об’єктивність.
- Комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості учнів.
Березень
- Про соціокультурну та діяльнісну лінії державного стандарту на уроках англійської мови та роль учителя у підвищенні якості сучасного уроку англійської мови засобами нових освітніх технологій.
- Інноваційні форми навчально-виховної роботи в школі. Вибір форм і методів навчання, а також взаємодії до оптимального навантаження та працездатності учня.
- підготовка до ДПА, ЗНО.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.