|  | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | 
| Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) | 73 | 51 | 57 | 63 | 65 |  | 
| Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь | 35 | 49 | 44 | 42 | 45 |  | 
| Мовленнєва компетентність педагогічних працівників | 39 | 34 | 25 | 27 | 31 |  | 
| Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки | 27 | 32 | 30 | 28 | 35 |  | 
| Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості  інклюзивного навчання | 25 | 16 | 33 | 40 | 43 |  | 
| Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі | 64 | 45 | 50 | 60 | 57 |  | 
| Навчально-методична координація освітньої діяльності педагогів | 27 | 43 | 49 | 53 | 58 |  | 
| Вдосконалення знань, вмінь та практичних навичок у частині надання псхологічної підтримки учасниками освітнього процесу |  |  |  | 69 | 61 |  |